Deadringer Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei. Jeg skal spille litt CS:S med en kamerat av meg. Saken er at han aldri har spilt cs før og er derfor et par hakk under bedriten når det kommer til skills, så jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en egen server vi to kunne spille på mot noen enkle botter. Det jeg har gjort hittil er å installere "Source Dedicated Server" som ligger under "Tools" på Steam, men der er det ingen valgalternativer når det kommer til botter. Noen som vet hvordan jeg kan legge de til ved å bruke det programmet jeg har installert? Jeg leste i stickien, men fant ingen tråd som tok for seg akkurat dette problemet :/ Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Lenge siden dette her, men tror det er rcon bot_add [Lag]. for eksempel rcon bot_add t, eller ct. er ikke sikker på om du trenger rcon foran på local server og slikt, men siden du har dedicated trenger du vel det tror jeg. Link med fler commands HER Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan legge dette inn i configfilen som kjøres når server starter opp: bot_add bot_quota "6" // 6 bots bot_join_after_player "0" // boter på server, selv uten mennesker som spiller bot_chatter "Off" // boter snakker ikke i radio bot_difficulty "2" // Difficult bot_quota_mode "fill" // Boter fyller opp serveren, om mennesker disconnecter bot_auto_vacate "1" // samme som over på en eller annen måte (husker ikke helt) bot_defer_to_human "0" // botene gjør ikke objectives Mvh Entreri Hellfragger.no Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg finner ikke conf-fila. o.o Et annet problem er at ingen får joinet serveren min. De sinner den, men den står med konstant 2k i ping. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hmm, kanskje noe med linja. :S Uansett, har du åpnet porter? det kan det være, siden de ikke får joinet. VI snakker over internett her, ikke LAN liksom? Men sjekk ut dennne, der står alt verdt å vite om CS:S. Jeg husker ikke akkurat hvor du skal legge config fila, men du må installere zBlock på servern først, noe som gjør at det er lettere å gjøre admin ting på den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Nettet er sprekt som faen, så problemet ligger ikke der. Og ja, er over internett ikke lan. Og jeg er ganske så sikker på at jeg har åpnet alle "spill-portene" allerede for folk kan fint joine spill jeg lager i andre spill. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Høres litt rart ut, men det er jo egne porter for css, som du sikkert vet allerede. De kan en jo stille på på servern også. Men har selv hatt samme problemet, kommer ikke på noen flere løsninger :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå