economist Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) På min HP 6715B får jeg ikke lyd etter reinstallasjon av XP home jeg har kjørt Service pack 3 jeg får dette bildet i kontrollpanel Endret 23. september 2009 av economist Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du må instalere driveren for lydkortet. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fant du driveren, legger den her, hvis du ikke fant den! Lenke til kommentar
economist Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 får feilmeldingen HD audio-bussdriveren er nødvendig men ble ikke funnet forslag?? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, installer chipset driver først, og alle andre drivere du ikke har installert enda. Lenke til kommentar
economist Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Har installert det jeg finner men samme feilmelding kommer fortsatt Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du installert først "Infineon Trusted Platform Module (TPM) Driver ", og deretter "Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) Bus Driver for High Definition Audio (sp33867), og når du prøver å instalere "ADI SoundMAX High-Definition (HD) Audio Driver for Microsoft Windows XP/2000", så får du HD audio-bussdriveren er nødvendig men ble ikke funnet. Det var litt merkelig, kommer ikke på noe nu! Lenke til kommentar
economist Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) googler et forsøk på en engelsk variant av feilmeldingen "audio bus driver required not found" og får mange treff blant annet http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Al...2/msg00121.html det ser ut til at jeg må inn i registeret her vil gjerne ha kommentarer før jeg gjør dette Videre ser det ut som det mangler noe i Enhetsbehandling => Lyd, video- og spillkontrollere, sammenlignet med andre maskiner jeg har Fant også en åpenbar feil i Enhetsbehandling => Systemenheter der det er et rødt kryss som angitt Endret 8. oktober 2009 av economist Lenke til kommentar
economist Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Det var jo bare å aktivere enheten med rødt kryss så lot alle drivere seg installere. Nå virker lyden som den skal. Takker og bukker for aller råd Endret 13. oktober 2009 av economist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå