toONeR Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hei Trenger ny CPU vifte til min PC. Det er en Intel Core 2 DUO, på en socket 755 hovedkort. Noen som kan anbefale noe? Det MÅ være så stilt som mulig, (det jeg har nå bråker helt sykt, derfor jeg bytter) Helst ikke koste så mye over 5-600kr -t Endret 23. september 2009 av toONeR Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362567 denne er fin, samtidig som at Noctua er veldig liberale med å sende gratis fester til nye sockets senere Lenke til kommentar
toONeR Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Så ut som det var å prakk og sette inn.. Men bra tilbakemeldinger på den.. Finnes det noe billigere/enklere? Takk for tipset Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 99,947² % av gode kjølere du setter inn krever at hovedkortet må ut for å feste bakplaten. Om du vil ha Intel-feste med 4 propper så kjøler disse deretter. Legge inn den mest avanserte kjøler tar ca 3min maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå