satchmo Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Bildet fra i går er den egentlige Mjøsbrua, dvs. den som du snakker om som går mellom Biri og Moelv. Den andre kan vi vel kalle nye Vingnesbrua!Godt. Da er det oppklart. Upresis geografi er geografy. Hvordan fikk du forresten til disse fargene i 11. oktober? Det som er nærmere enn fokusplanet går mot turkis, mens det som er bortenfor går mot lilla. Ble det bare slik? Fargene kom nok av seg selv ja. Skulle ønske jeg hadde en fancy forklaring om hvor kreativ jeg hadde vært, men... :!: Bildet er tatt mot frontruten på bilen min som delvis speilet et tre i høstfarger gjennom regnet. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 12. oktober: Snapshot-aktig portrett av sønnen i huset. I likhet med sin far har han noen timer med pc'en! Exit: 1/200 sek f/2.8 ISO 100 Blits brukt opp mot taket fra motsatt side Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) 13. oktober: Exif: 1/8000 sek f/1.8 ISO 400 Edit: Endret utgave. Endret 13. oktober 2009 av satchmo Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Poden ser rimelig oppslukt ut. Som poder flest på den alderen med en PC i glaninga. 13. oktober var svært stramt og abstrakt, og i tillegg monotont. Burde nesten henges opp den der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fint abstrakt bilde med smådetaljer i treverket. Brukte noen øyeblikk på å orientere meg og se hva det var.. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fint abstrakt bilde med smådetaljer i treverket. Brukte noen øyeblikk på å orientere meg og se hva det var.. Takk! Ja det ble mer abstrakt enn det jeg på forhånd trodde. Et slags lite synsbedrag faktisk. Original (uten cropping) nedenfor. Original: Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 16. oktober: Den kjente oktoberfestslitasjen (puh) begynner virkelig å gjøre seg gjeldende. Fortsatt vanskelig å få tid nok, men innimellom også vanskelig å finne motivasjon og kreativitet til å finne på noe brukbart. Exif: 8 sek. f/8 ISO 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå