h-e-i Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei igjen. Jeg og noen venninner skal til Lisboa i Portugal om 14 dager, i den anledning lurte jeg på om det var noen som viste om noen seriøse fotobutikker der?? Har noen linker til noen butikker hadde det vært meget bra!! Er det noen som vet hvordan prisene på fotoutstyr er der kontra Norge, tenker spesielt Eos 10D og objektiver?? Håper på mange svar!! MVH Heidi Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Lite lurt å kjøpe i utlandet fordi kjøper du her, er du beskyttet av Kjøpsloven som gir deg 5 års reklamasjonsrett på feil og mangler. Det kan være verdt flere tusen kroner? Men god tur til Portugal i alle fall... Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei! Jo da, seriøse butikker fins de, men du vil fort oppdage at det er like billig i Norge, desuten er sjangsen for å bli lurt stor! Mye av optikken som selges er gammel, gjerne en 6 -7 år og eldre, men er priset til det dobbelte av hva de kostet ny. Skal du handle der bør du vite hva du skal ha! Hadde du derimot vært på jakt etter et analogt brukt kamera kunne du gjort et virkelig knallkjøp. Sist jeg var i Lisboa (3 år siden) kom jeg over en Nikon FM2 N - riktig nok påmontert en sigma 50mm - men alikevel - som jeg klarte å prute ned til 2000Kr!!!! Kameraet var strøkent det, fantes ikke slitasjemerker etter tommel på filmframtrekket. (Angrer den dag i dag på at jeg ikke kjøpte det!) Ta deg en tur til " Tyvenes marked" som ligger i Alfama, der er det loppemarked og der selges det også kameraer, men som sagt "gamle" analoge kameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå