sanztra Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg vet det er mye rart med PVR dekoderen fra CD for kabel-tv, i påvente av at en CAM blir godkjent av CD og for å få tilgang til digitale og HD kanaler inn i hjemmet blir jeg nødt til å bite i det sure eplet og gå til anskaffelse av en HD dekoder fra CD, ikke PVR. Det jeg lurer på er om den som CD selger til den fantastisk lave prisen 1990,- ++ fungerer knirkefritt, eller kan jeg kjøpe brukt hd dekoder, tidligere modeller og få samme resultat/funksjonalitet? Uansett regner jeg med at jeg må ha en boks inn i heimen da tv'n i kjelleren ikke har digital tuner innebygd. Er problemene med PVR dekoderen for kabel-tv helt fraværende på den rene HD dekoderen for kabel-tv? Er åpen for alle tips og råd, da jeg ideelt sett ønsker å unngå en boks fra CD, men det ser litt vanskelig ut akkurat nå... Skal jeg noen gang få behov for opptak så vil jeg heller vurdere å investere i en mediecenter pc el. lign. fremfor en PVR-boks fra CD. En annen ting jeg kom på er hvordan fungerer CD sine bokser med tanke på å koble til hjemmenettverket med vanlig nettverkskabel, er det en mulighet slik at jeg får tilgang til innhold på maskiner/disker (jeg regner med at det er uaktuelt å ta opp sendinger og lagre det på nettverksdisker med CD sine bokser)? Beklager litt usammenhengende struktur og mange spørsmål, men det bare ballet seg på under skrivingen av innlegget her... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Den fungerer til å se TV, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå