carmelita Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Pent! Liker hvordan linjene blir brutt av bladet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte fargene i fargeutgaven, men likte også kontrasten i s/h. Kanskje du kunne dratt litt i høylysene på fargeutgaven? =) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 3. oktober var veldig, veldig pent! For et skarpt glass! Hmm - hvordan er boke'en? Er det forskjell på kort og middels hold? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Takk takk for tilbakemeldingene! Teddy: Jeg har prøvd, men jeg synes ikke effekten blir så voldsomt mye bedre. Det er tross alt ikke mye høylys 15 minutter etter solnedgang, om ikke lys engang. Trondster: Kommer med mange eksempler i min brukererfaring som jeg håper å ferdigstille i løpet av den kommende uken. Legger til et eksempel på blender f/2.0 og avstand til treet er vel ca 4-5 meter. Det er ingen "harsk" bokeh å spore verken på 24cm (nærgrensen), 1-5 meter eller uendelig. Blenderlamellene er ikke 120% runde fra f/4, men det overlever jeg glatt. Overgangene derimot er myke og behagelige. PS: Trondster, se her. Endret 3. oktober 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 PS: Trondster, se her. Jo takk - så den i bruktmarked-tråden. ..Hvis jeg kjøper den, og tip-ex'er på en liten strek så det står ZE - tror du den passer da? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jepp.. Vignettering gjør seg godt som intern innramming når resultatet skal vises på hvit bakgrunn, gleder meg til å se hva du finner ut alt i alt. Synes du har truffet særdeles godt 3.Oktober. Fint sett og rett og slett behagelig å hvile øynene på.. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) 4. oktober - Rangstigen Litt forsinket 4. oktober på grunn av fiberlinjen har hatt sin første nedetid på snaue 635 dager. Dagens bilde har sitt utløp i en motivasjonsløs søndag der husarbeid har stått øverst på gjøremålslisten. Rangstigen finnes overalt i menneskeverden, militæret og dyreverdenen. I sistnevnte er den kanskje sterkest der den største og sterkeste får mat først. Det eldste og tyngste marsvinet på 1060 gram skyver lett unna vårt minste og yngste marsvin på ca 600 gram når favorittsnacksen agurk blir hengt opp i buret. ISO 800 - 1/125s - f/8 - tatt klokken 20:37 Teknisk og motivmessig ikke mye å skryte av, men så må jeg prøve meg med litt humor når andre gjør det. Skal prøve å komme sterk tilbake senere i dag Edit: Trondster - selvfølgelig passer det. Hvem ser vel forskjellen på E og F? Endret 5. oktober 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha, knall! ^^ Så ikke at det var to marsvin først, så lurte på hva den venstre ulldotten var - lurte på om saken var en gigantisk pote eller noe... Marsvinet nede i høyre hjørne gjør bildet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Teknisk og motivmessig ikke mye å skryte av Deg om det. Hva er det som ikke er å skryte av teknisk da? Mangel på dårlig fokusering? Krabaten med tungespissen ute er jo bare helt...hva skal man si. Synes det trange utsnittet er med på å understreke situasjonen. Helt klart humoristisk, men ikke nødvendigvis _bare_ det. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Wow, imponert over iso-ytelsen til D700. Flott bilde også! Likte best det i farger Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Enig med de før meg. Fyren (eller jenta?) nederst til høyre er verdt inngangspengene alene, og er definitivt det som gjør bildet. Herlige farger også! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Teddy: Svinene er utrolig koselige dyr, og mye mer kosevennlig enn f.eks hamster. Det har blitt noen morsomme øyeblikk med disse. Har lagt et par bilder i spoiler. k.n.b: Mulig jeg er selvkritisk. Det er faktisk det bildet jeg har brukt mest tid på når det kommer til oppstilling av stativ, kamera, blits, utløser.... og et par uberegnelige dyr : jonas: Legger til to utsnitt av bildet du henviser til mht. støynivå. Bortskjemt? Definitivt! Funfact: Er omringet av jenter. Tre i buret og ei i senga. :!: Endret 5. oktober 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå