Brutal1ty Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 lurte på hva folk syns om dette bilde jeg tok får litt over 1 uke siden og da tips til neste gang eller noe (eller vis jeg får en del tips kan jeg prøve og fikse på det bilde jeg har der) Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Canon 18-55mm IS Lukkertid: 0.033 sec (1/30) Blender: f/29.0 Brennvidde: 34 mm ISO: 100 Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er ingen fotograf, men syns bildet var skikkelig tøft Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Var veldig skjevt da. Og litt vannsprut på boksen først ville gjort det litt mer friskere Men ellers en fin reklame Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Enig med IJ, men bakgrunns veggen burde ikke ha den tapeten. Kanskje noe alla det den står på? Lenke til kommentar
Brutal1ty Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Dudemeister: takk k-ryeng: ok, glemte det vist kanskje Ingardj: kan ta og se på det litt nermere på det om jeg får prøvd med litt vannsprut og litt forskjellige vinkler, takker får svar Øyjor'n: ja enig i det altså, men det blir litt vansklig den fargen under er basskassa mi, legger med bilde. kan evt prøve og trekke gardinen som bakgrunn da eller noe sort kanskje så det blir 0 fokus på bakgrunnen Endret 24. september 2009 av Brutal1ty Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det så ut som tatt rett ut av en pepsi-reklame, så på det viset er det vel bra. Men kanskje også samtidig litt kjedelig? (Reklame prøver man å glemme så fort som mulig) Lenke til kommentar
creaT Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 likte bildet veldig gådt, eneste jeg ikke likte var skyggen bak boksen. ellers et veldig bra bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå