Megnus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spørsmålet ligger egentlig i emnetittelen. Hadde vært supert om noen visste noe om dette, så jeg slipper å reise til oslo. Har funnet ut at det er en god i de å ta vare på høreselen sin, men samtidig slippe å miste noen frekvenser i lydbildet på for eksempel konserter. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 anbefaler deg å gå innom de buikkene i Kristiansand som selger musikkutstyr for å få info om dette, f.eks ID musikk eller kick, eventuelt så snakk med fastlegen din om støybeskyttelse. Lenke til kommentar
tole Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 fastlegen kan vel henvise deg til audiolog som igjen kan ordne formstøpte "plugger" som brukes til høreapparat. Vet ikke hvor populært dette er, men det er vel verdt et forsøk. Du kan jo se om du finner noen private audiologer kanskje ? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 nå var jeg fryktelig snill her, jeg begynte med et google søk på audiolog og treff ikke egentlig noe som fattet min nysgjerrighet i større grad, så jeg kom med gullegget å søke på formstøpt øreplugg og sanne min hatt jeg fant noe: EARfoon Norge, de har en liste over salgssteder. Der fant jeg noe greit! så som vanlig er google løsningen så lenge man klarer å bruke riktig søkeord Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Oisann. Se det ja, jeg har nemlig brukt det derre google selv skjønner du Men jeg må tydeligvis ha oversett Kristiansand på den lista :O haha .. uff .. flaut. Men tusen takk skal du ha Var veldig snillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå