petterab Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, Jeg oppgraderte min trådløse ruter til en D-LINK DIR-655. Installasjonen gikk greit og alle hjemme-pcene kjører stabilt og fint på nettverket. Men, laptopen fra jobben er ikke like fornøyd. Den mister signal støtt og stadig. Det gjør det veldig vanskelig å jobbe mot eksterne nettverk og bruk av VPN når jeg stadig blir kastet ut av det trådløse nettverket (til tross for at signalet er excellent). JobbPCen er en HP Compaq 8510W. Jeg brukte tidligere D-LINK DI-524 uten at det var noe problem med noen av PCene... Er det noen som har forslag på hvordan jeg kan løse dette problemet? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En hurtigtest kan være og bytte kanal på det trådløse nettverket på ruteren din. Fikset et problem med ustabilitet hjemme hos meg. AKIRA Lenke til kommentar
petterab Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 En hurtigtest kan være og bytte kanal på det trådløse nettverket på ruteren din. Fikset et problem med ustabilitet hjemme hos meg. AKIRA Jeg gjorde et forsøk på å bytte kanal. Desverre så ble det ikke bedre. Prøvde mange forskjellig kanaler... :-( Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå