Teodorull Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Sett at en ungdomsbedrift skulle utvikle et flott lite produkt, perfekt for den gjengse mann i gata. Hva skulle de ha laget? Husk at dette kun er en ungdomsbedrift, og at de har begrensede middler og ressurser, så hold dere innenfor rimlighetens grenser. Ellers er det bare å la fantasien løpe løpsk. EDIT: Til alle dere som skriver "har en ide men du får den ikke, for den vil jeg ha selv", tenk på dette som en mulighet til å få realisert produktet ditt, siden du mest sannsynlig ALDRI kommer til å gjøre noe med det selv. Endret 29. september 2009 av Teodorull Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror du vi på forumet vil gi våre gründer ideer gratis til en annen bedrift? Da tar du feil 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dere må jo tenke over hvilke interesse dere har, hvilken linje dere går på skolen og hvilke ressurser dere har til rådighet (verktøy, transport, masseprodusering osv). Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Personangrep fjernet fra tråden. Ved gjentagelse kommer det mer "godis" og baller seg på for vedkommede :-) Lenke til kommentar
eppllepptikkk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med skjorter med tre knappehull eller en vaffeltrakter? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 vannkoker med innebyget panne . plugg in og kok nudler Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Hva med skjorter med tre knappehull eller en vaffeltrakter? Nice one den med vaffeltrakter. Noen med noen flotte lignende ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har en ide, men den får ikke du. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har en ide, men den får ikke du. Tusen hjertelig takk for at du var så generøs å dele det med oss alle. Du er i sannhet en grepa kar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Instant sjokolademaker med innebygget musikkanlegg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har en ide, men den får ikke du. Tusen hjertelig takk for at du var så generøs å dele det med oss alle. Du er i sannhet en grepa kar Skjønner Iskall godt jeg, å gi bort ideer er strengt tatt bare idioter som gjør! Tenk hvis ideen til Iskall er skikkelig god, og han kan tjene millioner på den, men så tar du ideen og penga? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hva med en fjernstyrt støvsuger . Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) vannkoker med innebyget panne . plugg in og kok nudler Hehe! Håper du kødder gutt. Fordi det finnes vannkokere med fast bunn. PS: Er vannkokere i et ord eller skal det deles? FX sin ordbok vil dele. Endret 26. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 vannkoker med innebyget panne . plugg in og kok nudler Hehe! Håper du kødder gutt. Fordi det finnes vannkokere med fast bunn. PS: Er vannkokere i et ord eller skal det deles? FX sin ordbok vil dele. nej jeg tullet egentlig ikke får man slekt på ikea da ? :O Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Kanskje ikke på Ikea, men finnes ihvertfall hos Expert. Har en slik selv, helt flat bunn med varmeelement, men har ikke kokt nudler i den, teen vil kanskje ikke smake så godt etterpå EDIT: haha, den er i prisguiden også =D Endret 26. september 2009 av E.C. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Grønn-Te med biffsmak! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) PS: Er vannkokere i et ord eller skal det deles? FX sin ordbok vil dele. Hallo! Sier du "vann koker"? Nei, du sier vannkoker. Endret 28. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Flyvende biler og en pille som gjør at jeg blir evig ung. Get to work! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) vannkoker med innebyget panne . plugg in og kok nudler Hehe! Håper du kødder gutt. Fordi det finnes vannkokere med fast bunn. PS: Er vannkokere i et ord eller skal det deles? FX sin ordbok vil dele. nej jeg tullet egentlig ikke får man slekt på ikea da ? :O Nei, slekt får man ved å formere seg. Når andre folk i slekta får barn så er det ofte at slekta utvides også. Endret 29. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå