Jo Are Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Av ren nysjerrighet lurer jeg på hva jeg skal gjør om jeg en dag får problemer med min PS3 og må sende den inn på reparasjon. Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg ikke har noen kvittering eller annet kjøpsbevis på den. Men kan jeg bare sende den inn til nordiskfilm og få den reparert der? Eller går ikke det siden jeg ikke har kjøpsbevis? Takker for svar Lenke til kommentar
Loko Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du må kunne sannssynliggjøre at du har kjøpt denne. Altså kjøpsbevis. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Du må kunne sannssynliggjøre at du har kjøpt denne. Altså kjøpsbevis. Sannssynliggjøre? Bevis mener du vel? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan har du fått den da? Vunnet den i premie ? Fått den i gave ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sannsynliggjøre ja. Altså du må legge frem dokumentasjon som gjør det veldig sannsynlig når og hvor produktet er kjøpt. Kvittering, bankutskrift, vitne, overvåking osv osv. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan har du fått den da? Vunnet den i premie ? Fått den i gave ? Var mor mi som kjøpte den, tror hun hev kvitteringen Men skal sjekke. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 OK. Da har moren din helt sikkert kjøpt denne med kort. Da er det bare å gå inn i nettbank og finne frem kontoutskrift og finne transaksjonen der. Der har du sannsyneliggjøring Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå