Azzbicker Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg lurer på om Lepont er en god PSU.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har en, og liker den. Veit ærlig talt ikke hva som funker så bra, men har aldri hatt problemer iaffal. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 har lepont 320 watt.. aldri hatt problemer.. viftene regulerer seg selv ettersom hvor varmt det er tror jeg.. hvor mye de støyer vet jeg ikke.. kan vel si den blir overdøvd av cpu vifta og litt wd disker.. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 har en 420 watt selv. Er fornøyd, men den bråker litt, så hvis du klarer deg med en 320 watt, bør du gå for den... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Kan nevne at MP byttet ut (eller iaffal skulle - vet ikke om det er fullført) Enermax-PSU'ene med Lepontene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg lurer på om Lepont er en god PSU.... Joda den er bra den og du får den med 120mm vifte, de fleste av deres st forsyninger leverer faktisk betydelig mer enn det som er oppgitt Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 WOW! Stor avatar! Topic: Skal kjøpe 370W versjonen selv. Ser ut som en bra PSU Lenke til kommentar
DeeJayVZ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Kan nevne at MP byttet ut (eller iaffal skulle - vet ikke om det er fullført) Enermax-PSU'ene med Lepontene. Snakket med en av Faale-gutta forrige dagen ang. Enermax 550 Silent Plus som står i rest hos MP. Han fortalte at de nok ikke kom til å ta den inn igjen. Litt mye feil på den. Anbefalte meg heller Antec sin 550'watter. Nemlig denne: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp DeeJayVZ Lenke til kommentar
Junta Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kjøp Antec True Power. Temp regulerte vifter og veldig trofast. MP har slike - anbefales!! 8) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Lepont er solide og rimelige PSUer, men de bråker dessverre noe. (f.eks. 33 dB istedenfor 25, som hos noe dyrere konkurrenter) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har 320 W versjonen, og etter å ha byttet ut den ene vifta med en 12db Papst har den nå et akseptabelt støynivå, men gir tilnærmet nada kjøling til noe annet enn seg selv. Mitt generelle intrykk er "enkelt og solid". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå