MAC_USER Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sitter med en del brukere som har (laptops) som brukes med dokingstasjon og 2 skjermer. Brukerene er mye ute og reiser, bruker de tilkoblet prosjektorer osv. Problemet er når de kommer tilbake til kontoret, kobler maskinen til dokingstasjon og starter. Da kommer bare en skjerm opp og de ringer oss for og få den andre også på plass. Finnes det noen innstilliger, lagringsmulighet for oppsettet. Noe som et ikon på skrivebordet de kan trykke på så oppsettet kommer av seg selv? Alle maskiner er med Win7. Lenke til kommentar
skille Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke dette løses med hurtigtast WIN+P ? -Trond Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Nei det er kun ved tilkobling av Projector eller lign. Så når du kommer tilbake til dockingstasjon må en stille inn igjen Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Etter min erfaring er dette veldig avhenigig av driveren til skjermkortet. Har sett i mange releaser til skjermkort og integrerte grafikkbrikker at slike ting blir fikset i nyerer versjoner. Dvs da at driveren husker hvilke skjermer som har vært koblet til før og setter opp samme oppsettet som var sist. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har ikke dette problemet min laptop (Nvidia skjermkort, nvidia software og Vista) Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Dette er HP maskiner, med intel chipset og vga. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dette er HP maskiner, med intel chipset og vga. Dell har ikke det problemet - jeg satt opp noe tilsvarende, og testet med prosjektor sist uke. Ingen problemer på 2 x Latitude. Lenke til kommentar
Tylen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Bump! Har selv HP laptop som brukes med dockingstasjon. Jeg ønsker å ha muligheten til å ha 2 skjerminstillinger lagret. En innstilling for dockingstasjonen og en uten. Jeg hadde denne muligheten på min eldre HP, da fikk jeg opp muligheten til å velge docking - non docking innstilling under oppstart. Noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå