_Niclas_ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hei, har hatt en nokia N80 som smssørtegnet i skjermen begynte å blinke. Skjønte ikke hvorfor selvom jeg slettet alle meldinger og sjekket at alle var lest. Så gadd ikke bry meg mere om det. Fikk så en N85 og da begynte smstegnet å blinke der også! Helt ny tlf også. Hadde denne i ni mnd til jeg fikk min N86 White for en snau uke siden å fikk akkurat samme problemet med den. Noen tips? Må være noe med simkortet. Men hva? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 "So you can try to check it by go to Menu => Messaging => Options => Sim Messages. And then delete all message found in there." Finner endel treff om du søker litt på google Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er meldings minnet på simkortet ditt som er fullt. Av og til litt knotete å finne fram til de meldingene, men som oftest må du trykke på den knappen som står "valg" på når du er inne på meldings hovedmappen. Altså ikke innboks, men før du trykker innboks. Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Ey det funka! Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå