Machz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 DarkSlayer, du har erfaring med Ergo/Posten skjønner jeg fordi din beskrivelse er tilnærmet slik det er der. IT-folkene der er tilnærmet tilbakestående og løsningene som blir valgt er så bort i natta at du må nesten se deg rundt for å se etter et skjult kamera. Jeg har aldri vært bort i mer elendige løsningener både innenfor nettstruktur eller applikasjoner. Hele strukturen er bygd slik at det er tilnærmet umulig å opprettholde et normalt sikkerhetsnivå. Hvis noen fra Ergo leser dette: Folk gjør feil hele tiden. Gjør deres valg ut fra det faktumet. Å tro at det lar seg gjøre å sikre et nett ved å manuelt teste alt av løsninger når selve nettet i seg selv er så sårbar, er så naivt og kunnskapsløst at jeg enda ikke slutter å bli overrasket hver gang jeg hører nye finurligheter. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I mellomtiden kan du kanskje oppdatere XP? det skjer (nesten) automatisk. slik jeg forsto det så er ikke xp bra nok Joda, er oppdatert XP skal være sikret mot Conficker, det sier iallefall Microsoft. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 XP er det beste OS Microsoft har. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 XP er det beste OS Microsoft har. skulle ikke forundre meg om det er fordi det er det skrivebords-os dem har drevet å lappet på lengst... og muligens også det os hvor den begynte å ta sikkerhet på alvor... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Samtidig har de hatt 10år på utvikle et nytt OS. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 for meg høres det ut som vista er et os som ble laget for virkelig å ta sikkerheten på alvor. bare synd at de bommet på ytelsen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 tror folk ble lei av alle sikkerhetsspørsmålene... noe som microsoft laget til mer for å plage utviklere den brukere... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 for meg høres det ut som vista er et os som ble laget for virkelig å ta sikkerheten på alvor.bare synd at de bommet på ytelsen Det bommer på å ta sikkerheten på alvor. popups skal ungåes 100%, de skal bare være hvor det er nødvendig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 okey, da var det flere ting som Microsoft bommet på noen av sikkerhets problemstilling (som jeg har hørt om ) overlot til oss brukere side de ikke selv klarte den jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå