Jakwit Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg sitter med en gammel Dell Inspiron 500m som jeg har installert Windows 7 på. Problemer er at jeg ikke finner driver som støtter Windows 7. Eneste oppløsning jeg kan bruke pr. nå er 640x480. Vet noen om det finnes en driver som støtter Windows 7, eller om det finnes et software som kan endre oppløsningen selv om ikke driveren støtter det?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det kan være driverene for Vista funker. Ellers kan du prøve å huke vekk den boksen et eller annet sted som sier Vis bare moduser som skjermen takler. Lenke til kommentar
Jakwit Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Det kan være driverene for Vista funker. Ellers kan du prøve å huke vekk den boksen et eller annet sted som sier Vis bare moduser som skjermen takler. Prøvde å finne en slik boks jeg kunne huke av i men fant det ikke. Kan heller ikke se at det finnes Vista driver. Siste driveren jeg finner er XP. Jeg klarte å endre oppløsningen ved å gå inn på list all modes men da har jeg bare 256 farger. Men det var faktisk bedre enn å ha den andre oppløsningen. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå