thklinge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Oppfølgeren til fjorårets hit Left 4 Dead: L e f t 4 D e a d 2 Spillet får masse nytt innhold, nye hovedkarakterer, masse nye våpen (med nærkampvåpen som: baseball-kølle, cricket-kølle, brekkjern, elektrisk gitar, brannøks, stekepanne!, Katana, Machete, nightstick, og sist men ikke minst: motorsag!), tre nye "special infected", og masse mer! Release: 17. november 2009, eksklusivt på Xbox 360 og PC. Demo: 27. oktober 2009 Utvikler: Valve Software Utgiver: Electronic Arts Type: First Person Shooter Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har alt forhåndsbestilt der fra Gamestop! Gleder meg til det kommer ut Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 GLEDER MEG! Skal forhåndsbestille på gamestop etterpå. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) ser fram til det her. likte 1ern ssåpass godt at jeg kommer til å kjøpe 2ern Endret 27. september 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har aldri likt første eller tredjepersons skytespill på konsoll, mest fordi de to thumbsticksene er elendige sammenlignet med mus/tastatur. Men Left 4 Dead tok meg med storm og det spilte jeg bare på 360, selv om det var like enkelt å spille det på PC via Steam. Gleder meg altså stort til L4D2! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bytt inn 2 spill og 1kr for l4d 2 på Gamestop Vurderer dette selv, men har fått inntrykk av at 2´ern bare er en blek kopi av 1´ern.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 har du sett videoene eller? l4d1 er genialt, men toern kommer til å toppa heile driden selvsagt forhåndsbestilt på gamestop! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bytt inn 2 spill og 1kr for l4d 2 på Gamestop Vurderer dette selv, men har fått inntrykk av at 2´ern bare er en blek kopi av 1´ern.. Vil heller si at det er en oppgradert versjon enn blek kopi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå