Fikseren Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei. Noen som vet hvordan man kan f.eks begynne på en spesifikk level på zombie mode? Lett å søkt på både youtube og google, men tror jeg søker på feil. Eneste jeg har funnet er memoryhacks for prestige og rank . men ingenting om zombie mods? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror ikke det er mulig. Hvorfor skal du ville det uansett? har jo kun 500 når du starter, ikke råd til noenting og du dør rimelig fort da. Får ikke tjent opp nok til å kjøpe deg fram til div. før zombiene blir for mange. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Enkelt å greit fordi at fra level 1-10 er det jo gørr. kan jo bare løpe rundt å knive i 10 runder. tar jo så lang tid. Hadde jo vært genialt å kunnet startet på f.eks level 7 å spart seg tiden. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nja, for å ta det bokstavelig tror jeg du ville ha død på lvl 3-5 med kun kniv. Men skjønner hva du mener ja, er no-fun på starten, er jo ment for å bygge opp cæsh. Dog det hadde vært litt merkelig om man kunne starte på spesifik level, tviler veldig at det er mulig. I could be wrong. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Spiller alltid til level 5 med bare kniv for å samle meg mest mulig cash. Så det er ikke akkurat noe problem. Men poenget er vel at hvis man først kunnet starte på en viss level så må man vel kunne bestemme hvor mye penger man starter med også. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvordan får du egentlig til det? Krever jo 4-5 stikk for å drepe en lvl 5 zombie? Også kommer det så mange. Du kan umulig gjøre slik på alle zombi banene? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 ikke på åpne baner som der riese, undead, hq osv. men på små baner er det litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå