Toshi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, jeg er en gutt(16) som akkurat har begynt på vidregående. Har ikke vært sammen med så mange jenter. Jeg har ganske mange jente venner for å si det sånn da. Så jeg har ikke problemer med å snakke med dem. Men som sagt har jeg akkurat startet i en ny klasse med nye mennesker. Jeg liker klassen min godt og har fått nye venner. Men det er en jente i klassen jeg ser spessielt på. Jeg har småpratet litt med hun, men ikke mye. Snakker med hun på MSN og samtalene går helt greit. Hun snakker hvertfall med meg, men er alltid jeg som tar intinativet til å si Hei og fører en samtale. Jeg flørter og tuller litt med hun på MSN og hun sier jeg er morsom. (Hva betyr det?, Ikke'no?) Akkurat med å skaffe seg dame er jeg ikke helt flink på, jeg er veldig sjenert på sånt. Så hadde vært fint om jeg fikk litt hjelp av noen. Jeg vil helst ha hjelp om å hvordan få snakket mer med henne og hvordan se om hun liker meg og om hun vil være med ut og finne på noe. Kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Du vet, det enkle er ofte det beste. Spør henne direkte ut om hun har lyst til å bli med og finne på noe. Er du litt smart og har venner som kjenner henne så kan du jo finne ut hva hun liker på forhånd og da er det litt lettere å spørre om hun har lyst til å dra på kaffe eller kanskje en sykkeltur om hun liker det. Så er det bare å ha det kult sammen og prøve å flørte litt med henne om det lar seg gjøre, du trenger ikke akkurat å si så veldig mye (da mener jeg at du ikke skal prøve for hardt å sjekke henne opp), men et smil her og kanskje en kommentar som at hun var pen i dag (funker ikke så bra om du er ute og sykkler i gjørma) er ofte nok, men for all del, ikke glem at dere skal ha det gøy. Føler hun at hun er stengt inne så vil du slite veldig... Ingen damer som liker å bli stengt oppe i et hjørne. Endret 22. september 2009 av Malvado Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 At hun sier du er morsom er klart et godt tegn. Du kan naturligvis ikke legge for mye i det, men det er et kjent faktum at jenter liker gutter de kan le av. Et par tips til lettere få hennes oppmerksomhet, noe som gjerne medfører at hun kanskje tar initiativet. La oss si at hun digger et band, feks Metallica. Skriv da på msn-statusen din "Slapper av mens jeg hører på Metallica". Simpelt ja, men sjansen for at hun spør, "hvilken sang?", eller noe annet er ganske stor. Det kan naturligvis være noe helt annet. Er hun Liverpool-supporter, ta på deg ei Liverpooldrakt! U get the point! Det er heller ingenting i veien med komplimenter, men for mye er ikke bra. Et annet tips (litt sleipt?) Jeg ville en gang ha kontakt med ei jente jeg hadde gått i klasse med. Vi hadde lite kontakt, og det føltes unaturlig ut å sende henne ei melding. Jeg hadde mobnummeret hennes... D jeg gjorde jeg sendte en melding ala denne "Hei, jeg har dette nummeret lagret, men d står ikke noe navn... Hvem er du?" Til svar fikk jeg. "Nå ble jeg skuffet av deg, har du ikke navnet mitt lagra;) hehe - styrer med om dagen?" D endte opp med en meldingsutveksling som varte i flere timer! Vær deg selv, uansett... Ikke vær påtrengende, men heller ikke for passiv. Gi henne noen fine blikk:) Good luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå