Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutter man å tenke når man får orgasme?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg tror utrykket å tenke med penisen er sant. Skjønner ikke hva det går av meg.

Satt i ettermidag å onanerte forran pc-en mens jeg var alene hjemme og hører ikke at min søster kommer hjem. Hun går opp og ser at døra på rommet mitt er åpent så hun går inn. Der sitter jeg og jeg ser henne men stopper ikke. Sitter vel i en slags lykkerus av orgasme og onanerer til jeg kommer mens hun ser på. Jeg tenker ikke en gang tanken på at det er flaut eller at det er søstra mi som står å ser på.

Nå er jeg ikke kåt, mer kvalm og flau og skammer meg som en hund. Hun har vel ikke en gang sett snabelen min siden jeg 11-12 heller. Hun bare ler og synest visst det hele var morsomt.

Hvorfor skjer dette? Er det sånn med alle at man nermest slutter å tenke når man er i ferd med å få orgasme? Blir nesten litt redd her. Får vel nesten passe på hvor jeg onanerer fra nå av. Tryggeste er vel på sitt eget bad med låst dør.

Kan orgasme nesten være som en rus? Folk gjør jo stadig dumme ting i fylla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he he, tja du mistet litt selvkontrollen der.

Anbefaler at du tar deg en samtale med henne og forklarer at du var helt borte pga ballespreng. Si gjerne unnskyld.

Personlig så faller jeg ut et lite halvsekund, men det føles som en evighet. Akkurat i det øyeblikket så svartner det for øyene, hodet stopper helt å fungere og jeg tror faktisk at hjernen min foretar seg det som kalles en Hard Reset. Godt er det også, rykkninger i kroppen derimot kan fortsette litt etterpå noe som kan bli ekstremt flaut om det er noen som står og ser på.

Lenke til kommentar
He he he, tja du mistet litt selvkontrollen der.

Anbefaler at du tar deg en samtale med henne og forklarer at du var helt borte pga ballespreng. Si gjerne unnskyld.

Er vel heller hu søstra som skal si unnskyld for spionering.

Å lage noen stor sak ut av noe som er helt normalt er bare tullete, de aller fleste får en dag ubudne gjester under runking.

Lenke til kommentar

Det er ekstremt vanskelig å ha selvkontroll under en orgasme, nesten umulig. Jeg er glad det ikke er meg. Slikt er pinlig. Prøv heller å gjøre det beste ut av det, tenk at dette kunne skjedd den beste mann. Sånn er rett og slett mannen skrudd sammen. Ingen ting å skamme seg over, men noen forholdsregler som å runke mens man kan være helt aleine er best hvis man ikke ønsker selvskap.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...