_tHokA_ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Sitter nå å stresser min CPU. Er en Am2 quad 9650 om jeg husker riktig. Ligger nå på 62'C med full load på alle 4 kjerner. Jeg har stock kjøler og har klokket de opp på 2.6GHz vær. Bør jeg vurdere ny kjøler? og hvilken har dere å anbefale? Endret 22. september 2009 av _tHokA_ Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det går bra med 62c men det er ganske mye, jeg ville byttet ut kjøleren ja, selv bruker jeg en Colermaster hyper 212, de er ikke så dyre men kjøler som en kjøler i toppklassen. Jeg ville også tenkt på og bytte denne Phenom I prosessoren med en Phenom II, de er mye kjøligere og klokker mye bedre, i alle fall de sprekeste av de har også en ganske bra stock kjøler, som det går å klokke litt med. Endret 23. september 2009 av SVD Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Den cpu'en har en max temp på 70'C, så 62'C på full load, er ikke så ille ! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 CPU kjøleren er byttet, og holder 32'C uten load og 38'C etter 10min med 100% stress på alle 4 kjernene. (Ifølge Asus PC Probe) Brukte Everest til stress test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå