Fhtagn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hm jeg har også samme problemet... Pakken ble sendt på Mandag, og jeg har enda ikke fått noe som helst, ikke koden eller engang en info mail Noe som er for dårlig ass. Når de fucker og roter sånn kan de i det minste sende en mail med info om HVORFOR. Jeg ringte kundeservicen og han sa at de ikke VET HVOR ALLE SPILLENE har blitt av akkurat nå... :S Så han visste ikke når jeg kom til å få det, han sa kun at hvis ikke spillet har ankommet innen Onsdag neste uke så skulle jeg ta kontakt. "preorder" my ass. Lenke til kommentar
jirisan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg savner fortsatt odst, og kode fra elkjøp.no, selv om spillet visstnok ble sendt til meg på mandag ingen hjelp å få på verken epost eller kundeservicetelefon, de påstår at spillet kanskje har blitt borte i Posten roter Posten vekk Elkjøp sine pakker som et ledd i et slags hevntokt? eller er ikke Elkjøp ærlige mot kundene sine? Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tror ikke Elkjøp har svindla oss. Men det har definitivt blitt noe kluss mellom dem og Posten. Er sikkert en snik i falsk posten bil som henta alle spella. Nå er de halveis på vei til Jugoslavia for å brukes som øl-brikketer. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Go forklaring tipper posten ble overveldet med spill fra elkjip, siden veldig mange bestile derifra så ble det sikkert et stort kaos, men det burde de vært forbrett på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 elkjøp må ha noe av skylda også. de gav ikke meg beskjed om at spillet var sendt, jeg måtte spørre. jeg måtte også spørre etter johnson koden, noe som skulle komme dagen før release. Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvor kan man sende dem klage mail? Har prøvd og finne noe på sida dems men den er ubrukelig. Nabogutten, gidder du og gi oss addressen du sendte klage mail til? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Link Nederst er det sånn sjema for mail, viss ikke kan du ringe ... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg fikk det ikke i dag heller Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg fikk det i går. (fredag 25.) Bestilte det 21. og det ble sendt 22. Er kjempefornøyd med elkjøp jeg =) Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jammen så bra for deg da, jeg har fortsatt ikke fått mitt. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jammen så bra for deg da, jeg har fortsatt ikke fått mitt. +1 sammer her... Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jammen så bra for deg da, jeg har fortsatt ikke fått mitt. +1 sammer her... +2.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jammen så bra for deg da, jeg har fortsatt ikke fått mitt. +1 sammer her... +2.. +3... Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da får vi se imorgen om det kommer... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvis det ikke gjør det!!! Da smeller det!!! hehe For og si det sånn kommer det ikke i morgen da skal elkjøp få en så kraftig klagemail at de aldri har sett makan og da skal de bli tving til og sende direktøren på første fly til molde og skal selv få ringe på døren min og levere spillet til meg!!! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Husk å ringe mye også viss det sjer, det skal vertfall jeg... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da er det bare og vente 5-6 timer så får jeg se om jeg får besøk idag ^^ Lenke til kommentar
simentp Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 IKKE IDAG HELLER!!!! Dette er for dårlig!!! Nå vil det gå MINST en uke etter realese før jeg får spillet!!! Værste pre-orderen noen gang!! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nå burde vi vell snart få kreve pengene tilbake og fortsatt få ODST.... dette tar jo alt for lang TID Lenke til kommentar
simentp Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nå burde vi vell snart få kreve pengene tilbake og fortsatt få ODST.... dette tar jo alt for lang TID fikk du det idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå