Gå til innhold

noen som har fått halo 3:ODST fra elkjøp?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Hm jeg har også samme problemet... Pakken ble sendt på Mandag, og jeg har enda ikke fått noe som helst, ikke koden eller engang en info mail Noe som er for dårlig ass. Når de fucker og roter sånn kan de i det minste sende en mail med info om HVORFOR.

Jeg ringte kundeservicen og han sa at de ikke VET HVOR ALLE SPILLENE har blitt av akkurat nå... :S Så han visste ikke når jeg kom til å få det, han sa kun at hvis ikke spillet har ankommet innen Onsdag neste uke så skulle jeg ta kontakt.

"preorder" my ass. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner fortsatt odst, og kode fra elkjøp.no, selv om spillet visstnok ble sendt til meg på mandag

ingen hjelp å få på verken epost eller kundeservicetelefon, de påstår at spillet kanskje har blitt borte i Posten

roter Posten vekk Elkjøp sine pakker som et ledd i et slags hevntokt?

eller er ikke Elkjøp ærlige mot kundene sine?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

elkjøp må ha noe av skylda også. de gav ikke meg beskjed om at spillet var sendt, jeg måtte spørre. jeg måtte også spørre etter johnson koden, noe som skulle komme dagen før release.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke gjør det!!!

Da smeller det!!! hehe

For og si det sånn kommer det ikke i morgen da skal elkjøp få en så kraftig klagemail at de aldri har sett makan og da skal de bli tving til og sende direktøren på første fly til molde og skal selv få ringe på døren min og levere spillet til meg!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...