Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 det diskuteres i minst to tråder her om ODST og elkjøp, men det er ikke emnene i trådene. så er det noen som har forhåndsbestilt det og fått det? fint om dere legger med om dere har fått koden til sgt johnson og hvilke beskjeder dere har fått fra elkjøp. jeg var uvitende nok til å bestille der, noe jeg angrer på. jeg har bare fått to mails om at jeg har bestilt spillet. jeg har ikke konto på elkjøp.no. jeg sente mail til dem i dag og får se om de svarer i morgen. står på nettsiden at det ikke kommer flere kopier av ODST før 01.10, og det er forjævlig om man forhåndsbestiller og må vente over en uke lenger enn om man hadde gått i butikken. hvordan kan man avbestille? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Mitt har blitt sendt, men spillet har ikke komt enda. Kommer forhåpentligvis idag. Jeg kommer ivertfall alrdig til å forhåndsbestille noe der igjen. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har bestillt der for lenge, har fått to mailer, en kvitering og en bekreftelse om at det var sendt. Har ikke fått det ennå, men håper jeg får det i dag. Har heller ikke fått Johnson koden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 trodde det skulle komme i dag, men det gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 trodde det skulle komme i dag, men det gjorde det ikke. fikk ikke fra elkjøp i dag heller....sendt klage,siste gang jeg bestiller fra dem. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg for se når jeg kommer hjem fra skolen, men etter det jeg hører så har jeg ikke fått den Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heller ikke fått. Sendte nettop klage. Kommer ikke til å forhåndsbestille fra elkjøp igjen. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har ikke fått det, kommer aldri til å kjøpe noe derifra igjen med mindre det er et MEGA tilbud.... skal sende inn klage jeg også nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Har ikke fått det, kommer aldri til å kjøpe noe derifra igjen med mindre det er et MEGA tilbud.... skal sende inn klage jeg også nå samme her, eller det må være at de får enerett til å selge noe jeg virkelig liker. etter å ha klaget har jeg fått mail med koden og beskjed om at spillet nå er på vei, men det forandrer ingenting, ALDRI mer skal elkjøps nettbutikk brukes, muligens ikke butikken heller. jeg sendt en melding i går og spurte om hvor spillet og koden var, og i dag ba jeg om å få avbestille. jeg vet ikke om de har sett begge to. Endret 23. september 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
them33p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har enda ikke fått det jeg heller, fikk bekreftelse på at den var sendt på mandag. Har heller ikke fått koden til Sgt. Johnson, selv om jeg har sendt 2 masemail. Veldig dårlig, skulle heller holdt meg til platekompaniet. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sendte mail om å få koden til sg. Johnson nå nettopp selv. Fikk ikke spillet i dag jeg heller.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Håper virkelig det kommer i morgen, lurer på om jeg får noe svar på mailen min også.... Lenke til kommentar
them33p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Da fikk jeg også koden etter 2 masemail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg gadd ikke å vente mer å kjøpte det i butikk, og det er et på vei til meg fra elkjøp. kan jeg levere inn det fra nettbutikken i butikken som det jeg kjøpte i butikken? Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har ikke fått spillet jeg heller.. Satser hardt på at det kommer i morgen.. Har fått en kode til johnson, men har bestilt 2 spill så. Ett fra lefdal, og ett fra elkjøp.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 bestilt fra elkøp. fått mail om at spillet er send. ikke motatt spill eller preordercode ganske skuffa og blir en saftig klagemail om jeg ikke får det før helga Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Forhåndsbestilte selv, det ble sendt på mandag men har fortsatt ikke fått spillet, eller koden pr mail! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har det ikke kommet når jeg er hjem fra skolen i dag vet jeg ikke hva jeg gjør.... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Samma her! Hadde forventa skikkelig å få det i posten til i går, men neeeeida... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ble sendt mandag i følge elkjop.no, får det i dag. Jeg bor i Bergen. Er utrolig leveringstid liksom, skandale å få spillet 2 dager etter release. Har sendt mail om Sgt. johnson koden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå