Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når kan voksne menn gå til legen?

Gjest Guest_Jørgen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jørgen_*

Jeg prøver å finne ut hvilke "krav" som stilles for å kunne gå til legen. I.e holder det med "lett ubehag", eller at "noe virker unormalt"? Er 38 år, hannkjønn, og har aldri vært hos legen. Jeg har dog pådratt meg noen småplager som jeg er usikker på, men føler ikke akurat at jeg er i ferd med å daue. Kan man bestille time for å få en generell vurdering av helsetilstand?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er man i ferd med å daue er det legevakten/akutten som gjelder, for generell "vedlikehold" er det bestilling av lege som gjelder.

dra til legen hvis det er noe som ikke virker riktig, det kan være starten på noe som er mye værre. er ingen "krav" til hva som er galt med deg, men hold deg unna hvis du har en vanlig forkjølelse og slike standard ting som fikser seg selv.

det er en dårlig praksis/holdning blandt veldig mange menn at de heller drar på akutten om en måned enn til legen i morgen.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art.

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...