Khaffner Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 ... Nærmere bestemt HTC Hero? Jeg går inn på meldinger/Messages og der ligger sms-innboksen min. Men når jeg trykker på "Skriv melding" og skriver inn på Til-feltet foreslår den bare epost-adresser, og ingen telefonnumre. Og ja, det er telefonnumre på simkortet. Når jeg trykker på programmet "personer" dukker alle sammen opp, inkludert de på simkortet, og der ligger også numrene. Hvorfor dukker de ikke på på Meldinger/Messages? Er det feil widget/app? Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har du sjekket at de mobilnummerne du har lagret på mobilen din, er registrert som mobilnummer? Det er et kriterium for at de skal havne i forslags-lista.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Foreslår at du flytter kontaktene dine fra sim-kortet og inn på telefonen. Finnes vel ingen grunn til å lagre kontakter på sim-kort i 2009 uansett. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg fant det ihvertfall svært lett å flytte kontaktene mine fra min gamle g900 til n97 fordi de lå på sim-kortet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg fant det ut i en annen tråd, jeg bare filtrerte vekk alle kontaktene som ikke lå på simkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå