Nikkor Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Lurer på hva du måtte utdanne deg som for og holde på med denne siden (teste kameraer) nyheter osv? Blir veldig glad for svar :smile: Lenke til kommentar
Celia Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Lurer på hva du måtte utdanne deg som for og holde på med denne siden (teste kameraer) nyheter osv? Blir veldig glad for svar :smile: Jeg tror ikke en MÅ utdanne seg til noe innen foto for å kunne teste kameraer, tester er pekepinner for oss som har mindre peiling som ikke har muligheten til å prøve en hel haug med kameraer før en bestemmer seg for et, altså tester er til hjelp for oss som skal velge kamera. De som tester kameraer har god greie på foto samtidig som de interesserer seg for foto, de får låne eksemplarer av ulike kameraer og har muligheten for å teste. Jeg vil jo si at de har vært flinke med å lage en seriøs side, en av de beste norske fotosidene vi har og de gjør en god jobb for oss som gjerne vil vite og lære mer, tenk så heldig du er som kan skrive et innlegg i dette forumet og få svar fra meg f.eks Har du lyst å begynne å teste kameraer kanskje, eller er du misfornøyd med noen av testene, totalt uenig med noe eller hva? Hvis du er interessert og har god peiling kan du sikekrt starte opp noe selv, men folk legger fort merke til om dete r seriøst elelr ikke. jeg tror flertallet av dem som har vært innom sidene her mener at dette er et seriøst nettsted med flinke folk som står bak. Det første jeg legger merke til er om sidene har bra design, om de er ryddig og oversiktlig hvis ikke de er det pleier ikke resten være så bra heller, men akamera er et Flott nettsted. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Takk for svar Celia :smile: Blir veldig glad hvis jeg får svar fra deg og Martin Lexov wirak Jeg synes testene her er kjempe bra jeg! Jeg er heller ikke misfornyød eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Som du sannsynligvis vet, så ekspanderer hele hardware.no hele tiden (som er mornettsiden til akamera.no og alle du ser på høyresiden av skjermen under "partnere") Så dem får aldri nok folk som kan skrive, så det er bare å starte å lære Den beste måten å lære seg foto på i dag er (spør du meg) å kjøpe seg et skittbillig speilrefleks fra en gang før du ble født. Jeg kjøpte for eksempel et Minolta speilrefleks fra mellom 1970 og 1975 en gang for 100 kroner hos tanten min. Da fikk jeg også med en ekstra linse så jeg kunne lære meg å skifte optikk. Jeg har hatt mye gøy med kameraet, men det er såpass gammelt og linsene er mye skader på, så jeg holder meg i dag til mitt digitale kompakt. Men som sagt, det er den beste måten å lære foto på. Hvis du søker BITTELITT på nett etter for eksempel "photography beginner guide" eller "fotokurs for nybegynnere" vil du lære all teorien bak. Det få veit er at teknikken kan hvem som helst lære seg, men om du blir en god fotograf kommer an på medfølgende talenter. Håper du også får skrevet for hardware eller akamera en dag! sneiks. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Det var hyggelig skrivd av deg Ursa :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg er utdannet jurist. Men tviler på at dette er en forutsetning for å kunne drive en slik side ;-) MLW Lenke til kommentar
2roll Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Oppskrift: 1 del genuin fotointeresse 1 del erfaring 1 deler gode språkferdigheter 1 del tålmodighet 1 del flaks Blandes. Start i god tid med røra. Da blir resultatet godt! Lær deg språket godt. Så slipper vi slike tester som en av hovedpersonene på Barbara plager oss med. Makan til repetativt og grått språk skal du lete lenge etter. (Har ikke vært innom på en stund, kan hende at han har skjerpet seg.) Ingen skriver bedre enn Dan: www.dansdata.com Saklig, men utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Takk for svar av alle sammen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå