Gå til innhold

NSB laveste pris?


screenman

Anbefalte innlegg

Dersom man bestiller togbiletter hos nsb på nettet så har de på noen tider også noe som heter laveste pris som gjør at en kan få billetten billigere enn den ordinære prisen.

Jeg kan ikke kjøpe togbillett på nettet for jeg har ikke kredittkort så det jeg lurer på er om den laveste pris greiene også gjelder visst man kjøper billett på stasjonen?

 

også lurer jeg på dette med kjøp av billett på toget. funker det slik at en betaler for billetten til den som vil se billettene til alle i toget eller kjøper man billetten i toget en spesiell plass i toget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du tar ikke mye tog ser jeg... :p

 

det er ikke noe "laveste pris" utenom å bestille på nett nei... så på stasjonen er det vanlig takst

 

å kjøpe billett på toget koster 20kr ekstra en å kjøpe på stasjonen..

 

det er ingen spesielle steder på toget man kjøper billett av... billetter ombord kjøpes av konduktøren, men igjen så koster det 20kr ekstra

Lenke til kommentar
du tar ikke mye tog ser jeg... :p

 

det er ikke noe "laveste pris" utenom å bestille på nett nei... så på stasjonen er det vanlig takst

 

å kjøpe billett på toget koster 20kr ekstra en å kjøpe på stasjonen..

 

det er ingen spesielle steder på toget man kjøper billett av... billetter ombord kjøpes av konduktøren, men igjen så koster det 20kr ekstra

 

okei, jeg tar ikke mye tog nei.

 

Takker for svar.

 

Vil det da si at prisen som står som ordinær pris på nettet er det det koster på stasjonen eller på toget+20 kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...