Dimitrij Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har for tiden en telefon med et netcom-abb. som ble kjøpt for tre år siden. Men jeg har flyttet til London for et år, og fikk da tak i ett O2-simkort hvor jeg kan fylle opp som jeg vil. Da jeg prøvde å putte simkortet i telefonen fikk jeg bare meldingen:"Sett inn riktig sim-kort". Kom da til den konklusjonen at telefonen er låst til simkortet. Jeg vurderer å bestille en billig sim-løs telefon fra play.com som jeg kan bruke med O2-kortet. Men hvis jeg ringer netcom og sier opp abbonementet, vil da telefonen bli låst opp? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 har du sjekket hjemmesiden til netcom? de har ofte liggende låsekode der. vel de hadde det iallefall når jeg hadde netcom og låst telefon.. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Sidan bindingstida på 12 månader forlengst er ute har du i alle fall krav på å få koden gratis frå Netcom. Eg vil tru at du kan finne operatørlåskoden ved å gå inn på heimesida deira, slik er det i alle fall hos Telenor. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Fikk låst opp telefonen ved hjelp av Netcom-sidene nå ja Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå