JFM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hei Jeg er en enslig person som nettopp har flyttet inn i ny leilighet. Denne mangler vaskemaskin og komfyr. Siden jeg bare er 18år, har dårlig råd og helst vil bruke pengene mine på TV så vil jeg finne dette billig. Hvor skal jeg lete? Finnes det ikke noe billigere enn Elkjøp og Expert? Vil så klart ikke kjøpe noe som går i stykker med en gang. Takk Endret 22. september 2009 av JFM Lenke til kommentar
runela Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Se etter noe billig og brukt på finn.no eller zett.no. vis du ikke finner noe av interesse der se på noen billige lavpris kjeder som elkjøp, lefdal, elprice.no osv... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De billigste du finner nytt har vel en levetid på et 2-3 år, kanskje lengre siden bruken ikke blir allverdens alene. Men du kan jo være heldig og finne billig og pent brukt på finn osv. Noen ganger også gratis om du kan hente. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Jeg er en enslig person som nettopp har flyttet inn i ny leilighet. Denne mangler vaskemaskin og komfyr. Siden jeg bare er 18år, har dårlig råd og helst vil bruke pengene mine på TV så vil jeg finne dette billig. Hvor skal jeg lete? Finnes det ikke noe billigere enn Elkjøp og Expert? Vil så klart ikke kjøpe noe som går i stykker med en gang. Takk du vil bruke pengene på TV? herregud. det er det minste JEG prioriterer. kjøpte nettopp denne selv: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/va...sui-vaskemaskin http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/ko...W/matsui-komfyr da jeg endelig flytta inn i leilighet (bodde på 3 forskjellige hybler før det) så kjøpte jeg ny komfyr på elkjøp, betalte 6000 for den. og det er snakk om at man har den lenge da. man får det man betaler for og den er en kjempe bra maskin. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Eller så ville jeg sjekket ut bruktbutikker som selger hvitevarer. De har opptil 12 måneders garanti. Og alle ting de tar inn blir sjekket for feil av tekniker. Finnes flere stykker i oslo området. Har gjerne annonser ute på finn.no Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Finnes det ikke noe billigere enn Elkjøp og Expert? Vil så klart ikke kjøpe noe som går i stykker med en gang. Du kan da finne billige varer hos både Elkjøp og Expert. Se etter såkalte B-varer. Skal ikke mer en noen små riper til, så får du varen til sterkt redusert pris. Er det riper eller bulker på sidene, så blir disse vanligvis ikke synlige når man har satt dem inn på et kjøkken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå