Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor kan jeg finne billig vaskemaskin og komfyr?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en enslig person som nettopp har flyttet inn i ny leilighet. Denne mangler vaskemaskin og komfyr. Siden jeg bare er 18år, har dårlig råd og helst vil bruke pengene mine på TV så vil jeg finne dette billig.

Hvor skal jeg lete? :p

Finnes det ikke noe billigere enn Elkjøp og Expert? Vil så klart ikke kjøpe noe som går i stykker med en gang.

Takk

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg er en enslig person som nettopp har flyttet inn i ny leilighet. Denne mangler vaskemaskin og komfyr. Siden jeg bare er 18år, har dårlig råd og helst vil bruke pengene mine på TV så vil jeg finne dette billig.

Hvor skal jeg lete? :p

Finnes det ikke noe billigere enn Elkjøp og Expert? Vil så klart ikke kjøpe noe som går i stykker med en gang.

Takk

du vil bruke pengene på TV?

herregud. det er det minste JEG prioriterer. kjøpte nettopp denne selv: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/va...sui-vaskemaskin

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/ko...W/matsui-komfyr

da jeg endelig flytta inn i leilighet (bodde på 3 forskjellige hybler før det) så kjøpte jeg ny komfyr på elkjøp, betalte 6000 for den. og det er snakk om at man har den lenge da. man får det man betaler for :)

og den er en kjempe bra maskin.

Lenke til kommentar

Du kan da finne billige varer hos både Elkjøp og Expert. Se etter såkalte B-varer. Skal ikke mer en noen små riper til, så får du varen til sterkt redusert pris. Er det riper eller bulker på sidene, så blir disse vanligvis ikke synlige når man har satt dem inn på et kjøkken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...