Gå til innhold

Kjøpe biler i NFS Shift?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er meny mission basert...

kan ikke si jeg syntes spillet var særlig bra..

menyene er dårlige, og man får ingen konkret og god beskjed om at nå er nye biler og upgrades tilgjengelige...

jeg vant første løp og kjøpte bmw 135i, og etter en stund hang den ikke lengre helt med... så da måtte jeg oppgradere den og brukte alle mine 90000 som jeg hadde tjent opp... men det jeg ikke hadde fått klar beskjed om var at lvl 2 bilene nå var tilgjengelige, dermed brukte jeg opp alle pengene på tuning, som bare gjorde bilen like bra som de nye lvl 2 bilene på standard... kunne fint ha kjøpt en lvl 2 bil og enda hatt 30000 igjen til tuning på den...

så sitter jeg da i klisteret med at jeg har ingen penger og en bil som suger maks kontra konkurrentene...

Lenke til kommentar
er meny mission basert...

kan ikke si jeg syntes spillet var særlig bra..

menyene er dårlige, og man får ingen konkret og god beskjed om at nå er nye biler og upgrades tilgjengelige...

jeg vant første løp og kjøpte bmw 135i, og etter en stund hang den ikke lengre helt med... så da måtte jeg oppgradere den og brukte alle mine 90000 som jeg hadde tjent opp... men det jeg ikke hadde fått klar beskjed om var at lvl 2 bilene nå var tilgjengelige, dermed brukte jeg opp alle pengene på tuning, som bare gjorde bilen like bra som de nye lvl 2 bilene på standard... kunne fint ha kjøpt en lvl 2 bil og enda hatt 30000 igjen til tuning på den...

så sitter jeg da i klisteret med at jeg har ingen penger og en bil som suger maks kontra konkurrentene...

Du kan vel fortsette å kjøre level 1 løp(eventuelt kjøre samme løpene en gang til) eller delta i en av factory cupene.

Du kan også selge bilen og kjøpe en level 2 bil for pengene.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...