564215 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 MÅ man kjøpe biler i NFS Shift, eller får man en nye bil i blant underveis? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 man må kjøpe bilene... man får "låne" en i første race og så vinner man en sum penger utifra plasseringen din i det racet... de pengene du vinner her må du kjøpe bil for som du da kan trimme litt videre... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Så det er ikkje sånn som i de tidligere spillene hvor man vinner biler hele tiden? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Åssen er spillet egentlig? er det "meny mission" eller er det free roam osv? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Spillet har desverre ikkje free roam. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 er meny mission basert... kan ikke si jeg syntes spillet var særlig bra.. menyene er dårlige, og man får ingen konkret og god beskjed om at nå er nye biler og upgrades tilgjengelige... jeg vant første løp og kjøpte bmw 135i, og etter en stund hang den ikke lengre helt med... så da måtte jeg oppgradere den og brukte alle mine 90000 som jeg hadde tjent opp... men det jeg ikke hadde fått klar beskjed om var at lvl 2 bilene nå var tilgjengelige, dermed brukte jeg opp alle pengene på tuning, som bare gjorde bilen like bra som de nye lvl 2 bilene på standard... kunne fint ha kjøpt en lvl 2 bil og enda hatt 30000 igjen til tuning på den... så sitter jeg da i klisteret med at jeg har ingen penger og en bil som suger maks kontra konkurrentene... Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Man kan kjøpe og selge biler som man vil, og man får også refundert upgrades man har kjøpt, så man er aldri låst til én enkelt bil og man har aldri pengeproblemer heller. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) er meny mission basert... kan ikke si jeg syntes spillet var særlig bra.. menyene er dårlige, og man får ingen konkret og god beskjed om at nå er nye biler og upgrades tilgjengelige... jeg vant første løp og kjøpte bmw 135i, og etter en stund hang den ikke lengre helt med... så da måtte jeg oppgradere den og brukte alle mine 90000 som jeg hadde tjent opp... men det jeg ikke hadde fått klar beskjed om var at lvl 2 bilene nå var tilgjengelige, dermed brukte jeg opp alle pengene på tuning, som bare gjorde bilen like bra som de nye lvl 2 bilene på standard... kunne fint ha kjøpt en lvl 2 bil og enda hatt 30000 igjen til tuning på den... så sitter jeg da i klisteret med at jeg har ingen penger og en bil som suger maks kontra konkurrentene... Du kan vel fortsette å kjøre level 1 løp(eventuelt kjøre samme løpene en gang til) eller delta i en av factory cupene. Du kan også selge bilen og kjøpe en level 2 bil for pengene. Endret 22. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Man kjøper bilder innimellom de forskjellige løpene man kjører. Dette er endelig et skikkelig NFS-spill igjen. Borte er free roam, styling og drit! Nå er det heldigvis kjøring som gjelder igjen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 så synd at styringa er ganske crap da... alle bilene går jo rett frem i svingene.. sier seg noe er feil nåer en lamborghini murcielago ikke klarer en stor og brei 90* sving i mer en 40km/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå