-kristoffer- Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Når jeg laster ned filer med dc++ og noen begynner å laste ned fra meg synker nedlastingshastigheten masse. Er dette normalt? Jeg har tiscali ADSL med maks nedlastingshastighet lik 700 kb/s og opplastingshastighet lik 128 kb/s. Betyr ikke det at mengden nedlasting og opplasting ikke skal påvirke hverandre? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det er helt normalt fordi ADSL er Half Duplex. Du er ikke den eneste som er frustrert over dette, men slik er det nå. Lenke til kommentar
guom Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Akkurat det samme problemet har jeg også. Og jeg har også Tiscali Xstra 704/128 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 bruk bcdc++ og strup me et par kbs sett også på small send buffer så vil du ikke merke dette når noen upploader Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 er SHDSL eller SDSL (hva er foresten forskjellen?) half duplex eller full? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Når jeg laster ned filer med dc++ og noen begynner å laste ned fra meg synker nedlastingshastigheten masse.Er dette normalt? Jeg har tiscali ADSL med maks nedlastingshastighet lik 700 kb/s og opplastingshastighet lik 128 kb/s. Betyr ikke det at mengden nedlasting og opplasting ikke skal påvirke hverandre? Noen enkle instillinger i DC++ kan gjøre hverdagen din litt lettere: Gå inn på advanced setting, huk av Use small send buffer (enable if uploads slow downloads a lot) :wink: Fungerer knirkefritt på min Telenor 1024/256 linje. Laster for øyeblikket ned 125-130 og opp 15-20 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 fungerer dessverre ikke for meg så jeg struper litt i uppload og da går alt kjempebra, men ta og sett på emuler som dc++ eller noe slikt så du får en tag da ellers kan du bli kicket for det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 bruk bcdc++ og strup me et par kbs sett også på small send buffer så vil du ikke merke dette når noen upploader Eller for å si det på en annen måte: Bruk en hacket klient og bli bannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå