gangrie Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei! Jeg har fått et problem med en ca 4 - 5 måneder gammel harddisk. Dette skjedde: Harddisken er en apollo imation 2.5" portable HDD. 500 gb. Jeg har ca 300 gb filmer på den. Jeg bestemte jeg for å rydde litt på filmene, så jeg flyttet litt på noen av filmene til andre mapper. Etter det ville jeg se på en film. Da jeg prøvde å åpne filmen, ville den ikke, så jeg tenkte at jeg kunne prøve å koble harddisken ut og inn, så kanskje det fungerte da. Jeg prøvde å trykke "trygg fjerning av maskinvare" men da fikk jeg melding om at enheten var i bruk, og at jeg måtte lukke alle vinduer som kan bruke disken. Jeg lukket alle programmene oppe, men fikk likevel samme melding. Så da dro jeg disken bare rett ut. Jeg koblet disken til igjen, og nå vil den ikke spille noen filmer. Meldingen er "file not found" eller så vil den bare ikke spille filmen, fryser osv. jeg har prøvd å flytte noen av filmen tilbake til pcen, men da sier den: "finner ikke dette elementet. Det er ikke lenger plassert i G:\...." Hva tror dere har skjedd??? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå