Duffo Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hei Vil gjerne skaffe meg en kjøtt etendes plante jeg skal plasse i ved siden av bak døren min. Jeg har hatt 2 inn brudd på 2 måneder, de stjeler de mat og herme tikk bokser og skap dør til fryse skap og den kluten jeg bruker til å vaske boble badet med. Går det ann og skaffe kjøtt etendes planter fra USA? De er vel ikke i Norge, men amazonas da? ps. noen som vet hva kjøtt etendes planter spiser? Jeg må jo mate den så den ikke dør. fant ikke noe særlig når jeg googlet kjøtt etendes planter Endret 22. september 2009 av Duffo Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Prøv å mat den med fluer. Du kan kjøpe slike planter på Plantasjen. Vær litt forsiktig med orddelingen til neste gang da. Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 LOL Made my day... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du skal ha kjøttetende planter for å forhindre innbrudd? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Håper inderlig at du ikke er seriøs nå!? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hva har planten med innbrudd å gjøre? du tror vel ikke planten løper rundt og jage innbrudstyvene, hadde kjøttetende planter før, var ikke akkurat noe å være redd for. men, fluer og andre små-dyr som naturlig ville gått inn i planten er tingen å mate de med. biff, kylling ,hundemat og slikt er de nok ikke veldig glad i, men ellers er de ikke kresne på hva de får. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Dont feed the troll. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Håper inderlig at du ikke er seriøs nå!? Det er Duffo, når har han vært seriøs? Troll som vi aldri blir kvitt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ikke rart han ikke får treff i google med den orddelinga. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Obvious troll is obvious Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjente at jeg mista pusten når jeg prøvde å lese det innlegget. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Herme tikk. Skap dør. Fryser boks. ord deling s feil? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Herme tikk. Duffo MÅ være et troll. Ingen klarer å dele opp et ord, som ikke er bygd av to andre ord. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Er det beskyttelse mot spøkelsene du trenger denne planten til? Jeg vil nødig skuffe deg, men jeg tror det er dårlig med kjøtt på spøkelsene, så planten vil neppe være særlig interessert i dem som noe bytte. Endret 23. september 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Troll! Haha må være kødd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg lo, men vet ikke om jeg skal rapportere denne eller ikke Jaja, mod stikker vel innom etterhvert Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Duffo delivers. Again. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Tråden stenges av åpenbare grunner. For de som eventuelt har begynt å fatte interesse for kjøttetende planter etter å ha lest tråden, kan dere lese denne artikkelen på Wikipedia, eller gjøre et generelt søk på Google, det går fint hvis man unngår orddelingsfeil. Hvis dere er usikre på hvorfor denne tråden blir stengt, er et godt tips at dere leser om det vi kaller forumtroll, det finner dere her. Retningslinjene er og ganske relevant lesestoff. Endret 23. september 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg