Gå til innhold

kjøtt etendes plante

Duffo

Anbefalte innlegg

Hei

Vil gjerne skaffe meg en kjøtt etendes plante jeg skal plasse i ved siden av bak døren min. Jeg har hatt 2 inn brudd på 2 måneder, de stjeler de mat og herme tikk bokser og skap dør til fryse skap og den kluten jeg bruker til å vaske boble badet med. Går det ann og skaffe kjøtt etendes planter fra USA? De er vel ikke i Norge, men amazonas da?

ps. noen som vet hva kjøtt etendes planter spiser? Jeg må jo mate den så den ikke dør. fant ikke noe særlig når jeg googlet kjøtt etendes planter

Endret av Duffo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva har planten med innbrudd å gjøre?

du tror vel ikke planten løper rundt og jage innbrudstyvene, hadde kjøttetende planter før, var ikke akkurat noe å være redd for.

men, fluer og andre små-dyr som naturlig ville gått inn i planten er tingen å mate de med.

biff, kylling ,hundemat og slikt er de nok ikke veldig glad i, men ellers er de ikke kresne på hva de får.

Lenke til kommentar

Tråden stenges av åpenbare grunner. For de som eventuelt har begynt å fatte interesse for kjøttetende planter etter å ha lest tråden, kan dere lese denne artikkelen på Wikipedia, eller gjøre et generelt søk på Google, det går fint hvis man unngår orddelingsfeil.

Hvis dere er usikre på hvorfor denne tråden blir stengt, er et godt tips at dere leser om det vi kaller forumtroll, det finner dere her. Retningslinjene er og ganske relevant lesestoff. :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...