sttrons Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 bare et bilde jeg tok, da jeg var ute og testet manuel fokus litt. siden jeg skal til med det i oktoberfesten. brenn i vei Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tenk at ved-stabel kan være så vakkert da Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 takker, veden er finest når den er ferdig lagt. er bare noe drid å jobbe med Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det du selv som har arrangert motivet altså... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 nei,ikke denne gangen men har stablet litt ved før, ikke spesielt morro Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 veden er finest når den er ferdig lagt. Hva med når den brenner da? Finere enn det får man den ikke? Uten flammer og glør syns jeg vel egentlig veden er litt kjedelig å se på. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 veden er finest når den er ferdig lagt. Hva med når den brenner da? Finere enn det får man den ikke? Uten flammer og glør syns jeg vel egentlig veden er litt kjedelig å se på. Ved i stabel er da kunst....i Nils Aas sitt kunstverksted på Inderøya var (kanskje fortsatt er) vedstabelen et fast kunst-innslag som en slags Bauta... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 veden er finest når den er ferdig lagt. Hva med når den brenner da? Finere enn det får man den ikke? Uten flammer og glør syns jeg vel egentlig veden er litt kjedelig å se på. Ved i stabel er da kunst....i Nils Aas sitt kunstverksted på Inderøya var (kanskje fortsatt er) vedstabelen et fast kunst-innslag som en slags Bauta... Jo.. sikkert er det kunst det også. Men ville ikke den vedstabelen til Nils Aas også vært penere med litt flammer og sånt? Iallefall i et kort øyeblikk.. På bildet du linker til Randi.. så syns jeg jo vedstabelene helt klart passer godt inn i montasjen. Mon tro hva han har tenkt når han lagde det? Kunst er vel ikke bare ment å være pent? Det skal vel også ha "noe" som gjør at vi også ser noe annet enn det opplagte, en slags mening eller et uttrykk for noe? på dette kunstverket (som jeg bare har sett på dette ene bildet) så er det jo ikke en vanlig vedstabel. Den ser ut som den er formet for å ligne noe annet? Trådstarter får litt OT nå da, men det tilgis vel? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 tilbake til saken, jeg syns det er gjort for skarpt i post-prosessering. Dette er en fristende feil som mange gjør fordi man ser så stor forskjell ifht originalen. Myk frisk ved, kanskje med en mosedott, som skal gi lune flammer trenger ikke være særlig skarp og hard (spør du meg!) Kanskje derfor klarer jeg ikke å se om veden er våt eller tørr bl.a. Ellers en bra crop (lodrett), for å bygge opp under "stabel" temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå