Autokrator Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 I de siste versjonen har det kommet en irriterende toolbar for tabs som aldri blir borte. Hvordan fikser jeg dette? Eksempel: Slik vil jeg ha det: Min browser: Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 åpne firefox, trykk på vis oppe til venstre(mellom rediger og historik), gå på verktøylinjer, er bokmerker hooket av? vis ikke hook den av Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har ikke noe med det å gjøre 3. Hide the tab bar when there’s only one tab open To restore Firefox 3.0’s default behavior of hiding the tab bar when there’s only one tab, in Options/Tab, uncheck Always show the tab bar. Flere tips og triks finner du her Lenke til kommentar
Autokrator Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Har ikke noe med det å gjøre 3. Hide the tab bar when there’s only one tab open To restore Firefox 3.0’s default behavior of hiding the tab bar when there’s only one tab, in Options/Tab, uncheck Always show the tab bar. Flere tips og triks finner du her Så enkelt var det ja, takk skal du ha. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Bare hyggelig Du kan gjerne trykke på "løst"-knappen nå som du har funnet løsningen Endret 23. september 2009 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå