Gjest Nytt_Sted Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er mulig denne kanskje kunne gått under hobbier, men relasjoner passer også. Skal flyte til ett nytt sted, og nærmeste person jeg kjenner er flere timers reise unna. Jobben jeg skal starte på er heller ikke så sosial, så jeg må nokk sattse på se etter nye venner uten om jobben. Problemet er att jeg alltid kunn har fått nye venner via andre venner eller som følge at vi har vært sammen dagelig, som skole og militæret. Og nå når jeg må starte fra bunn av uten noe av dette så er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå fram. Jeg regner med at det enleste vil være og få meg en eller annen sosial hobby, men jeg har ingen slike. Hva jeg liker å gjøre når jeg ikke er med venner er å se filmer, TV serier, anime og å lese bøker. Ingen av dem er noe soiale. Jeg har ikke peiling på hva slaks hobby jeg skal få meg som er interesang og samtidig sosial. Har noen ett forslag eller fler om hvaslaks hobby jeg kan prøve meg på, eller er det en annen måte jeg kan få venner på ett nytt sted? -Hannkjønn og snart 25 -Film, TV-serier, Anime, bøker(Mest Fantasy av forskjellig typer, noe SciFi og historiske og litt Spenning og krim), Litt dataspill(Rollespill i sp og det meste i mp), interisert i å reise men som student har jeg ikke hatt råd til det. -Sjenanse som fører til at jeg bruker noe tid på å få venner, så det må helt være en hobby hvor jeg møter de samme folka over en lengere periode og helst naturlig og snakke sammen -Trur jeg er litt nerdette, så en nerdete sosial hobby hadde vært fint, men andre ting går også. Kan heller begyne å leite etter mer passende venner når jeg først har fått noen på det nye stedet. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvor hen skal du flytte? Lenke til kommentar
christianb Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 sosial hobby (...) Hannkjønn (...) 25 (...) Film, TV-serier, Anime (...) Fantasy (...) SciFi (...) Litt dataspill(Rollespill (...) møter de samm folka over en lengere periode (...) naturlig og snakke sammen (...) nerdette (...) en nerdete sosial hobby Du høres ut som prototypen på en kommende brettspiller eller rollespiller Sjekk gjerne ut følgende sider: Brettspill: http://boardgame.geekdo.com/ Rollespill: http://rpg.geekdo.com/ Her er det også forum der du kan komme i kontakt med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå