CaSh Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei jeg lurte på om noen har noen erfaringer med PcUtstyr.no ? Virker som om den er billigere enn databutikken.com/no på de varene som jeg har sett i hvertfall. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har handletet par ganger på PCutstyr, de virker bra. Rask lev. og ikkeno trøbbel, fast fraktpris er en stor fordel også. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 eg har handla skjerm og minne fra dei, veldig bra sørvis og rask levering. Anbefales :smile: Lenke til kommentar
larstore Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 har handlet et par ganger hos pcutstyr.. bare fryd og gammen.. god leveringstid, gode priser, god service.. Men nå skal jeg returnere mitt defekte Radeon 7500.. da får vi se hvordan det går :smile: virker som om det er når noen skal returnere ting at det går galt.. men jeg håper på det beste!... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Ja du får si ifra hvordan det går da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå