Fritz02 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg proevde i kveld aa hjelpe en venn men aa komme paa nettet uten aa lykkes. Hun bruker Get. Naar man kobler modemet til boksen i veggen begynner etterhvert lysene "power", "receive" og "send" aa blinke foer de lyser. Ogsaa lyset "online" blinker etterhvert men blir aldri groennt men slukner isteden. Hva kan problemet vaere? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er nok en feil på kabel eller leveransesvikt, ta kontakt med GET sin support. Lenke til kommentar
Fritz02 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Er nok en feil på kabel eller leveransesvikt, ta kontakt med GET sin support. Takk ... det tenkte jeg meg. Skal ta kontakt med Get Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har hatt det probemet to ganger. 1.Get hadde ikke aktivert abb. De aktiverte bare TV og glemte internett , dvs det tok et et par "kjeftetelefoner" til support før jeg fikk se "lyset". 2. Kabelen hadde løsnet litt i gjengene, jeg kom borti når jeg støvsugde, og dermed ikke hadde full kontakt. Strammet til gjengene i begge ender, og vips var jeg på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå