Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skole-PC, finner ikke mapper når jeg er hjemme (haster litt, skal ha prøve)

Anbefalte innlegg

Jeg har en lenovo maskin som jeg har som skole-PC (fikk den da jeg begynte på vgs i fjor). Har i det siste hatt problemer med å komme innpå en del mapper når jeg er hjemme, men det har som regelt løst seg når jeg har restartet maskinen.

Har en mappe som heter Fag, hvor jeg har alle doukmenter og filer som tilhører de forskjellige fagene jeg har. Skrev i går en stikkordsliste som jeg skal ha til en prøve i morgen, men jeg finner ikke denne fagmappen noen steder når jeg er hjemme.

Funket greit på skolen, men når jeg nå er hjemme finner jeg ingenting. Har restartet maskinen og søkt på skjulte filer, men mappene er sporløst forsvunnet.

Trenger virkelig disse stikkordene til prøven i morgen, kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker, men jeg har fått frem Fag mappen før mange ganger når jeg har vært hjemme.

Filen jeg leter etter skal ligge slik: Mine Dokumenter > Fag > Engelsk > Navnetpådokumentet.doc. Mappen jeg opprettet som heter Fag har jeg altså kunnet åpne flere ganger når jeg har vært hjemme, men av en eller annen grunn ikke i dag. Har ikke slettet den, men finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...