Best_92 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei:) Skal deffe neste uke, hvordan skal jeg sette opp programmet? Måltidserstatter 5 ganger om dagen pluss 1-2 joggeturer? Hvordan måltidserstater? noe bra merker? Jeg gjør dette for å få vekk litt fett på magen min og få litt synligere muskler. Trenger hjelp TAKK, håper på raske svar Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva med å spise magre proteinkilder, fiberrike karbohydrater og sunne fettkilder istedet;) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Når jeg er på deff, så øker jeg antall reps på så og si alle øvelser. Prøver også å legge inn mer chins og dips, i forhold til nedtrekk og andre bryst/triceps øvelser. Måltidserstatter? Aldri brukt noe sånt, og høres unødvendig ut. Ligg på et daglig kaloriunderskudd på ca 500, og forvent å gå ned en halv til en kg i uka. Hvordan du vil trene kardio er opp til deg selv, men alt som får pulsen din til å tikke og gå fungerer bra. Kardiotreningen min er opp til 4-5 ganger i uka på deff, og 2 ganger i uka på bulk. Kardio er alltid bra, uansett hva du kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå