Gå til innhold

Hovedkort


Yahte

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet at dette er en såkalt "daglig" post her på hw.no, og det er sikkert maaange andre poster her om tilnærmet det samme, men jeg lurer fortsatt.

 

Mitt gode gmla socket A msi hk tok kvelden tidligere i dag :( Det er kanskje det mest tragiske som har hendt meg på lenge, men uansett så kikker jeg litt på andre hk'er her nå, så mine kriterer jeg som følger:

 

Det skal helst ha 1000gbt LAN onboard

Bra muligheter for "oppgradering" for å si det på den måten, jeg vet det er litt gammeldags, men dere skjønner helt sikkert hva jeg mener.

Jeg skal _IKKE_ ha et MSI - produsert hk.

Jeg hadde satt pris på om det var flere USB det.. (USB2 ..etc..)

nForce2 chipset, uten tvil.

Og hvis det er noe jeg har glemt å nevne så ta med det og!

Jeg vet at det ikke er mange som engang gidder å svare på slikt, men jeg hadde satt pris på om noen hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan prøve å svare deg!!!!

Jeg ble litt usikker på hva du egentlig var ute etter, men jeg oppfattet at du ønsker en anbefaling.

Skal du ha et godt og stabilt HK så kjøp ASUS. ASUS har mange kort med dine kriterier, men du må komme med flere ønsker/oplysninger derom vi skal begynne å peke ut et bestemt kort.

 

Lykke til

 

John Kr

Lenke til kommentar

Kjøp et Abit NF7-S V2.0. Der har du oppgraderingsmuligheter for en stund.

 

Gigabit LAN trenger du ikke. Du skal lete lenge etter en bredbåndsleverandør som har så kjapp linje eller en harddisk som drar nytte av det.

 

Vet ikke om det er Gigabit LAN på dette Abit-kortet, men det er det sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...