Nesnitram Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hvis jeg ønsker å fjerne et mellomrom mellom tennene uten å bruke regulering, hva vil egne seg best da? Gom eller nattbøyle, og hva er billigst? Og kan jeg få kjøpt det uten at jeg egentlig behøver det? Johan. Endret 22. september 2009 av Johan. Lenke til kommentar
Right Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Sånt skal vel gjerne spesialtilpasses? Hva med å ta en tur (evt. en telefon) til tannlege/kjeveortoped for å høre? Endret 22. september 2009 av Right Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Det var litt i dyreste laget syntes jeg... noen andre forslag til hva som kan hjelpe? Eventuelt kjerringråd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Høyrest jo ut som ein god idé å flytte tennene med kjerringråd eller eit produkt ein finn på nettet. Du kan i det minste gå til tannlege og høyre kva det vil koste. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Høyrest jo ut som ein god idé å flytte tennene med kjerringråd eller eit produkt ein finn på nettet. Du kan i det minste gå til tannlege og høyre kva det vil koste. For guds skyld, ikke heng deg oppi noe du ikke har peiling på. Jeg har vært i kontakt med en lege, og hun foreslo at jeg skulle bygge på med porselen plater slik at mellomrommet så og si forsvinner. Mulig jeg går for den løsningen, vis det ikke finnes andre alternativer enn nattbøyle, gom og regulering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Lege eller tannlege? Skal du bygge med porselensplater sjølv? Det er ein metode ja, men noko som blir gjort hos tannlegen. http://www.klara-klok.no/wips/1138004906/caseId/1920972115/ Endret 4. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Lege eller tannlege? Skal du bygge med porselensplater sjølv? Det er ein metode ja, men noko som blir gjort hos tannlegen. http://www.klara-klok.no/wips/1138004906/caseId/1920972115/ Tannlege. Da jeg sa at jeg ikke ville ha regulering eller gom siden det ble for dyrt, så ville hun foreslå plater, nettopp fordi det er billigere. Selvfølgelig, regulering er sikkert det beste, men også det dyreste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Poenget mitt er at du uansett må til tannlege for å få utført behandlingen. Eg har aldri prøvd det, men ut frå det eg les på nettet så er ikkje plater noko operasjon ein gjer på eige hand ved å presse plater mellom tennene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vil anbefale å smelte tennene sammen, billig også. Finn deg noe som skaper høy varme og rett dette mot tennene Billigste er ofte det dårligste Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Poenget mitt er at du uansett må til tannlege for å få utført behandlingen. Eg har aldri prøvd det, men ut frå det eg les på nettet så er ikkje plater noko operasjon ein gjer på eige hand ved å presse plater mellom tennene. Vell, egentlig var jeg på jakt etter å vite hva tannlegen hadde å tilby for å rette opp noen tenner, da jeg allerede visste at fantes flere alternativer. Men nå har jeg vært i kontakt med en tannlege, så da trenger jeg ikke mer hjelp Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Kom over noe greier på nettet i dag, Teeth Effect Bands. Er enkle hvite tynne strikker som du fester rundt tennene på hver side av mellomrommet om natta, så skyves tennene sakte men sikkert på plass. Selges vel også i Norge så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå