Gloms Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Den gamle capsen min ble stjålet på jobb, så er ute etter en ny en. Ekke no fan av New Era capser med flat skygg, har mer lyst på en flexit caps. Jeg er ikke ute etter noe med masse farger og logoer og sånt, bare no plain og enkelt. En liten logo foran eller no. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal gå i oslo for å finne det. Søkte på google, men fant veldig lite. De fleste sidene jeg var innom fokuserte mer på New Era capser og andre sånne med flat skygg. Er det noen her som kan hjelp meg sånn at jeg få kjøpt meg en caps? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kanskje SrfSnoSk8 (het vel Sea Sport før) har noen? Stor butikk som fører nevnt surf, snow og skate-artikler. Den ligger i Vika, rett ved siden av Oslo Konserthus. Ellers er vel andre skatebutikker et sted å stikke innom. White Water, Jean-TV og lignende. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Søkte på google, men fant veldig lite. Prøv å søke på flexfit. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 22. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hehe, kanskje greit å skrive riktig navn ja. Visste ikke at det het det, hehe. Så på denne: http://www.session.no/display.aspx?menuid=...mp;prodid=11837 Er noe i den duren jeg kunne tenke meg. Ikke så veldig mye mer dill dall enn det. Er det noen som har har tips til hvor jeg får kjøpt noe lignende? Kan selvfølgelig stikke på session, men greit å sjekke litt rundt først. Endret 22. september 2009 av Gloms Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Noen som har no forslag her? Husker de hadde helt ensfarga Flexfit capser nede på Jean TV før, men jeg undersøkte, og de har ikke det lenger. Er bare New Era der nå omtrent. Hadde vært fint om noen kunne tipsa om noen butikker med capser så jeg kan se litt rundt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 De burde vel ha sånt i de fleste skatebutikker. Sjekk ut; white water, seasport, whats up, jean tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå