Eureka Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Trenger en verdig erstatter til min gamle mobil(w810i), som jeg har vært fornøyd med i 3 år! maks grensa er 2000 kr og har egentlig singlet ut to mobiler fra sony ericson(er såpass fornøyd at jeg vil ha SE igjen) w890 og T700 jeg har mp3 spiller som jeg bruker for det meste, men er utrolig greit med en mobil som har en ok mp3 spiller også Prisen er omtrent den samme på begge De er omtrent i samme kategori når det gjelder alt(hvertfall det jeg leste i testene) er ikke kravstor når det gjelder teknologi, begge har et ok kamera, enkle funksjoner som er kjekke å ha osv Så er det noen som har noen anbefalninger når det gjelder disse to? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 både w810i og w890i har vert blant de to mest forhatte modellene på markedet av forhandlerne... og ikke uten grunn... begge har slitt stort med både software, batteri og generell treghet... nå er også w890i en ganske gammel modell.. mitt råd er å styre unna w890i... Lenke til kommentar
Eureka Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 har nå også sett at nokia 5310 er også egentlig ganske ideelt. hvordan er den sammenlignet med T700? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 5310 er en god modell.. den er ganske jevngod med t700... men igjen så er 5310 en ganske gammel modell som vipper nå snart 2 år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå