khaave Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, vi har kjøpt ny standard pc med vista. Vi har brukt mye bitcomet tidligere f.eks bærbar pc og fungerte helt fint med bitcomet der man kan laste ned filmer osv. Lastet ned bitcomet på ny pc, og skulle laste ned filmer men da låste nettet og vil ikke lastet ned filmer (jeg har ikke problemer med bærbar pc XP). Er det noe som kan hjelper meg for at pc vista kan åpner å laste ned filmer via bitcomet? Fint om de skrive punkt til punkt hvordan jeg skal få denne til :-) PS: det er ikke problem med nettet eller noe sånt, pga bærbar pc fungere helt fint, men ikke på den nye pc'en som er mye kraftige enn bærbar pc. Takk forhånd :-) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå vet jeg ikke om BitComet støtter Vista. Men jeg ville foreslå at du prøvde noen andre klienter som Azureus, Utorrent o.l først, med mindre du nekter å bruke annet enn BitComet. Jeg (og sikkert en del andre her), mener at Utorrent er best Give it a try! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 µtorrent er tingen vetu Lenke til kommentar
khaave Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 µtorrent er tingen vetu Utorrent fugnerte helt fint her nå, tusen takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå