killerdelux Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei. Jeg har planer om å kjøpe et nytt tv nå, og har sett på disse to: Samsung 40" LCD-TV LE40B655 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444127) og Philips 42" LCD-TV 42PFL8404H (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=450661) Noen som har erfaring med disse tv'ene, eller som har peiling på tv,^^ som kan si meg hvilken jeg burde gå for. Har vanskeligheter med å bestemme meg. Frister litt med ambilight:P Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
killerdelux Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Kan godt komme med andre tips dersom dere mener de er bedre. Helst ikke over 11 000. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har philipsen og er veldig godt fornøyd. Nydelig bilde, god lyd og stilig design. Også blitt veldig glad i ambilight, hadde lyst til å prøve og er glad jeg gjorde det. Gjorde endel research på forhånd, leste diverse forum og til slutt sto valget mellom denne og sonyw5500 for min del. Sonyen har muligens litt bedre bilde men ikke noe som jeg kunne se. Derimot la jeg merke til at philipsen har bedre lyd, jeg syns den ser bedre ut og i tillegg har den ambilight. Forskjellen i bildekvalitet mellom sonyw5500, philips8404/7404 og samsungb655 er såpass liten at du neppe merker forskjell. Lenke til kommentar
raybrul Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 heihei eg har lurt på akkurat det samme, vurderte til slutt sony og philips mot kverandre, men.... valget mitt falt panasonic G10 som då er plasma LCDene er skarpe og fine, men etter å sett i butikker så passer plasma best dersom en skal se litt fotball og skal sjå film, og faktisk best til konsoll også! LCD kan ha noke skarpere bilde, men plasmaen har bedre fargedybde og masse meir smoooothe bevegelser 100hz på lcd er ikkje godt nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå