raWrz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei :-) Har noe forslag til noen rutere der TRÅDLØST forbindelse er det som er viktigs? har sett litt på https://prisguiden.no/product.php?p...&cat_id=259 men kaaaannnsssjjjeee en tanke dyr :-/ vi har nå et multimodem som... nja ikke er dte beste i verden men kom med forslag til rutere :-) og helst de som ikke koster så usansynelig dyrt... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 jeg har satt opp en linksys wrt160nl http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478400 den finnes klart billigere en det komplett har... den har ikke gigabit men den fungerer meget stabilt, og med god rekkevidde Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 vi har nå et multimodem som... nja ikke er dte beste i verden Hvilken er det? Du kan jo forsøke å oppdatere firmwaren for å se om signalet blir bedre. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Thomson st780 med Software Release: 7.4.4.7 (Firmware?) edit: vi er minst 3 dataer på nette hele tia... som laster ned osv.. veit ikke om det har så mye og si på rutern men Endret 22. september 2009 av Submit Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 om det er masse nedlasting og konstant heftig nettverksaktivitet ville jeg absolutt anbefale en router med 2 bånd... 2,4GHz og 5Ghz Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 om det er masse nedlasting og konstant heftig nettverksaktivitet ville jeg absolutt anbefale en router med 2 bånd... 2,4GHz og 5Ghz det sa meg ikke akkurat så veldig mye :-/ men er åpen for flere tips eller forslag Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Thomson st780 med Software Release: 7.4.4.7 (Firmware?) Ville kanskje hørt med Telenor om du kan få bytte ut denne med det nye multimodemet deres, Zyxel P2602HWT. Telenor er ganske villige til å bytte gratis om du kan forklare problemet ditt. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Thomson st780 med Software Release: 7.4.4.7 (Firmware?) Ville kanskje hørt med Telenor om du kan få bytte ut denne med det nye multimodemet deres, Zyxel P2602HWT. Telenor er ganske villige til å bytte gratis om du kan forklare problemet ditt. det viste jeg ikke så da tror jeg vi skal få tak i den og vis den er like dårlig så blir det ny ruter på oss men fortsett og post her kan hende rutern er dårligere hvem hvet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå