Sindrato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, jeg er en ganske aktiv gutt, 17 år, og har veldig lyst til å begynne med svømming. Har tidligere blandt annet spilt fotball, og kan stille med feks kretslaget et sted i norge Uansett, jeg har et par spørsmål angående svømming. Det er i hovedsak for god trening, og med svømmekropp i bakhodet. Ville det vært best å melde seg inn i en svømmeklubb her i Bergen, eller svømme alene eller med venner? Hvordan er det best å trene med svømming? type, stilart osv. Takk Lenke til kommentar
rosabukse Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 det beste er nok å melde seg inn i en klubb der det er en trener, da er det noen som kan følge deg opp osv;) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det negative med svømme klubb er at du havner sammen med en gjeng små-unger i starten. Det positive er at du får faste trenings-tider, noen som ser om du svømmer riktig og lærer deg teknikker, du kan være med i konkuranser, det blir billigere enn å betale hver gang, og mange andre små ting. Så jeg sier svømme-klubb!!! Jeg har svømt selv i 7 år og er 14 nå Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg vil faktisk også starte på svømming klubb, er 15.. men det er jo ganske flaut å være med små unger.. og jeg er ikke akkurat god på å svømme, noen tips? til meg og trådstarteren. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) jeg vil faktisk også starte på svømming klubb, er 15.. men det er jo ganske flaut å være med små unger.. og jeg er ikke akkurat god på å svømme, noen tips? til meg og trådstarteren. Tips? Veit ikke helt men, det er 4 stk jeg kjenner som begynte på svømming for 1 år siden. Nå er de sammen med 5.-6. klassinger, om et halvt år vil de være sammen med 7, 8 og 9. klassinger. Alle, inkludert meg går i 9. nå. Er du sterk og har mye muskler overall? Det vil hjelpe deg mye til å bli fort rask i vannet. Det beste tipset jeg kan komme med er vel å starte i en klubb sammen med en venn eller noen du kjenner, så er du ikke alene og du har noen og snakke med etc. Svømming er en veldig sosial sport, ikke akkurat når du svømmer, men i pausene, i dusjen, på trenings-leir og alle turer og ting som klubben arrangerer. Det i hvert fall veldig sosialt her hos Kongsten Svømmerne Jeg ville sluttet på svømming for 3 år siden eller noe hvis det ikke hadde vært for det sosiale Hvis du bor i Fredrikstad eller Særp så er det mange å bli kjent med her hos KVS Endret 10. oktober 2009 av Zoro-Sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå