hainsworth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hei, jeg har kjøpt meg en Derbi DRD Limited Edition 2005 modell og lurer litt på hva jeg skal gjøre med den, noen som har noen tips om styling og trimm. blir takknemmelig for svar:) Endret 22. september 2009 av hainsworth Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Styling er dere velkomne til å diskutere, men trimming av mopeder er forbudt og skal IKKE diskuteres her. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan jo kjøpe deg rimtape. En annen viktig ting når det gjelder styling er nytt skiltoppheng! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan jo kjøpe deg rimtape. En annen viktig ting når det gjelder styling er nytt skiltoppheng! Støtter denne! KTM oppheng på drd'ene er skikkelig tøft Eller kanskjeTunR? Betalte 250 for mitt ktm oppheng, fikk med alt uten pæren den kostet vel 20-30kr på Mekonomen. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 nytt skiltoppheng er et must. kanskje andre mindre blinklys? handguards? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå